Ja vaikka maksaakin muutaman euron, on se ympäristötekona merkittävä. Näin on, KOSKA autopesulat ja huoltamot käsittelevät jätevedet - jotka sisältävät huomattavan määrän erilaisia ympäristölle haitallisia aineita (peräisin auton rakenteista sekä tiestä jne.).
Eli uhratkaa kerran kuussa muutama ropo ja viekää autonne pesulaan!
Myyrmannin parkkihallissa Vantaalla saa pestä auton ihan omakustannushintaan, olisko n. 4 euroa...
Ja vaikka maksaakin muutaman euron, on se ympäristötekona merkittävä. Näin on, KOSKA autopesulat ja huoltamot käsittelevät jätevedet - jotka sisältävät huomattavan määrän erilaisia ympäristölle haitallisia aineita (peräisin auton rakenteista sekä tiestä jne.).
Eli uhratkaa kerran kuussa muutama ropo ja viekää autonne pesulaan!
Myyrmannin parkkihallissa Vantaalla saa pestä auton ihan omakustannushintaan, olisko n. 4 euroa...