Lue keskustelun säännöt.
Mikrohionta Espoossa? Suosittele hyvää kosmetologia ja hyvää hoitoa!
03.04.2007 |
Ihollani on aknearpia ja ihohuokoset ovat isot. Mikähän hoito olisi paikallaan? Osaisiko joku suositella hyvää hoitolaa?
Kommentit (2)
Suosittelen todella. Kävin ennen säännöllisesti, mutta nyt kotiäippänä menee muut kulut edelle. Kun taas jää enemmän käteen niin kyllä sinne suuntaan. Ihan paras!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja olin oikein tyytyväinen. Joskus kävin myös Kauniasissa siinä lähellä asemaa (srk-talon puolella mutta toiseen suuntaan, heti risteyksen lähellä) kauneushoitolassa, sekin oli ihan ok paikka!