Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikrohionta Espoossa? Suosittele hyvää kosmetologia ja hyvää hoitoa!

Vierailija
03.04.2007 |


Ihollani on aknearpia ja ihohuokoset ovat isot. Mikähän hoito olisi paikallaan? Osaisiko joku suositella hyvää hoitolaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin oikein tyytyväinen. Joskus kävin myös Kauniasissa siinä lähellä asemaa (srk-talon puolella mutta toiseen suuntaan, heti risteyksen lähellä) kauneushoitolassa, sekin oli ihan ok paikka!

Vierailija
2/2 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen todella. Kävin ennen säännöllisesti, mutta nyt kotiäippänä menee muut kulut edelle. Kun taas jää enemmän käteen niin kyllä sinne suuntaan. Ihan paras!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi