Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suun takaosassa kolo, johon kertyy jotain bakteeria tms?
19.04.2007 |
paha maku tuli suuhun koko ajan ja katsoin sitten taskulampulla, että suun takaosassa on sellainen kolo, johon on kertynyt jotain pahanhajuista möhnää. Se lähti pois kun pumpulipuikolla otin, mutta miksi sitä kertyy, pitääkö mennä lääkäriin?
Kommentit (3)
Tosin, aina flunssa aikana, kun nenä on tukkeessa ja joutuu öisin hengittämään suun kautta, aiheuttaa proppuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin, aina flunssa aikana, kun nenä on tukkeessa ja joutuu öisin hengittämään suun kautta, aiheuttaa proppuja.
Alue: Aihe vapaa
Tuota töhkää tosiaan sinne onkaloihin saattaa kertyä joskus, ei auta kuin putsailla.