Lue keskustelun säännöt.
Ihan sikahyvä toi uus sarja KAIKKI KUNNOSSA =) ev
Kommentit (3)
Miten noin selkeä kopio on kehdattu tehdäkään...ja se puhetyyli, ei sitä vaivaantumatta kuunnella...!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vain Irtiottoja-sarjan laatu puuttuu. En jaksa katsoa yhtä jaksoa enempää edes K-P Toivosen takia.
ainakaan ekan osan perusteella. toi tollanen jankkaava puhetyyli ärsyttää ei kukaan oikeesti noin puhu