Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tähän ketjuun ne jotka eivät ole ikinä käyneet ulkomailla, patti ehkä Ruotsissa tai Virossa?

Vierailija
12.04.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kans oli tarkoitus lähteä, mutta se jäi ja nyt odotellaan et lapset hieman kasvaa niin lähetään koko porukka.

Vierailija
2/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen en ole ku ruotsissa käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen käynyt vaan noissa kolmessa maassa.



Meidän vanhemmat oli sellasia että ne matkusteli vaan kotimaassa. Äitiä ei kiinnostanu lähteä muualle.



Eipä sit ole tullut nyt aikuisenakaan vielä käytyä. Haaveissa ois joskus johonki päästä!

Vierailija
4/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on käynyt vain Virossa kerran, ei missään muualla, edes Ruotsissa....



Tarkoitus on lähteä jonnekin kun lapset hiukan kasvaa, mentäisi vaikka ihan kaksistaan....

Vierailija
5/5 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on käynyt muutaman kerran risteilyllä Ruottissa ja kerran Virossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi