Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hienompaa asua omakotitalossa?

Vierailija
10.03.2007 |

Onko se tänä päivänä vielä status? Me asutaan kerrostalossa ja vuokralla ja ihan tyytyväisiä ollaan :) Ikuna ei tuu olemaan rahaa omakotitaloon. Se on haave, mutta toteutumaton ilman lottovoittoa. Jotenkin sitä tuntee itsensä b-luokan kansalaiseksi kerrostalossa asuessaan. Ja tämän tunteen aiheuttaa omakotitaloihmiset, ehkä omaa tietämättömyyttään....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viihdyn keskustan kupeessa enkä voisi kuvitellakkaan asuvani esim. 10 kilometrin päässä, mutta se on minun valintani ja olen erittäin tyytyväinen valintaani! Omakotitaloon mua ei saa asumaan mutta onnea niille jotka muuttavat :)

Vierailija
2/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heehhhhehehehehehhheheheheeeee!!!!!! :D

eiköhän se ole ihan sama missä sitä asuu, itse en ole huono ihminen asuessani rivitalossa, sitäpaitsi tää rivitalo on ihan paska suoraan sanottuna!! Oon harkinnut muuttoa kerrostaloon, kolmioon jossa saunat ja muut mukavuudet. Omakotitalo - ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä yhdistän sen tiettyyn elämänvaiheeseen. Meillä on nyt pienet lapset ja oma piha ja paljon tilaa on kiva, kun on kotona niin paljon.



Eläkepäiviksi muutetaan varmasti kerrostaloon, ja tätä ennen asuttiin 3-kerroksisessa rivarissa. Eli perheen muodon ja tilanteen mukaan mennään.

Vierailija
4/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä tarvitse kiistellä naapurien kanssa siitä kuka tekee milloinkin lumityöt tai kenen lapsen lelut on pitkin pihoja...

Vierailija
5/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok-talossa on vaan kovempi hoitaminen-

me valitsimme rivarin, enkä kadu.



Olen asunut lapsuuteni uudessa ok-talossa-

ei ole haavekuvia siitäkään.



Ok-taloa ihannoidaan-

pitäisi vaan palkata talonmies sitä hoitamaan,

että pysyy kunnossa

(ainakin jos on peukalo keskellä kämmentä).



Toki jokaisella on oikeus unelmiinsa- sekin on ok!

Vierailija
6/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut rivi-, kerros- sekä omakotitalossa. Olen asunut Suomessa ja ulkomailla. Olen asunut omistusasunnossa sekä vuokralla. En usko olleeni erilainen ihminen missään vaiheessa; asuin sitten 200 neliön okt:ssa tai 40 neliön vuokrakaksiossa.



En arvostele ihmisiä asumismuodon perusteella. Se ei kerro mitään ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasuminen ei edes sovi perheelliselle ihmiselle. Ostetaan oma talo (luultavasti rakennetaan) kunhan mies valmistuu. En kuitenkaan mielestäni ole B-luokan kansalainen.

Vierailija
8/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitaloasujat osaa halveksia. Uskon et ovat hermot niin kireellä maksaessaan niitä lainaeriä et jostain on saatava voimaa siihen arkiseen aherrukseen ja usein se työ vielä karmaata ja stressaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ollaan vähän " bättre folke" .... En voi mitään, mutta näin on. Eli se asia on rivien välistä aistittavissa. Ihankuin omakotitalo on se päämäärä, johon he ovat päässeet ja me muut sitten vain ruikutamme kerrostaloissamme ja rivareissamme.



Itse kyllä asun ihanassa rivariasunnossa ja koska emme ole mitään tee se itse -ihmisiä, niin ei edes haluta omakotitaloa! Välillä säälittää, kun näkee ihmisiä, jotka tohkeissaan ostavat kalliin omakotitalon. Sitten ei ole aikaa, rahaa ei taitoja pitää sitä kunnossa!

Vierailija
10/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ihan onnellisia tässä ihka uudessa omassa kerrostaloasunnossamme! Hauskaa jatkoa sinulle, joka olet valinnut sen omakotitalon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi