Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ripuloiva lapsi sairaalaan?

Vierailija
10.03.2007 |

Ikää on 1,5 v ja tänään toinen ripulipäivä. Tänään mennyt jo yli 20 vaippaa, ulostus ihan vetistä. Lapsi muuten ok kunnossa. Koska veisitte lääkäriin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdit vain ettei saa nestehukkaa. Anna nestettä joka välissä, osta apteekista Osmosalia.

Vierailija
2/6 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ikää on 1,5 v ja tänään toinen ripulipäivä. Tänään mennyt jo yli 20 vaippaa, ulostus ihan vetistä. Lapsi muuten ok kunnossa. Koska veisitte lääkäriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa jos lapsi menee uupuneeksi, ei pissaa eikä nesteitä mene alas niin sitten lääkäriin.

Vierailija
4/6 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen päällepäin jo näkee, onko lapsi sairaalahoidon tarpeessa. Vaikka olisi ripuloinut yhtäjaksoisesti viikon, mutta seuraa aktiivisena ympäristöä, on virkeä, suostuu juomaan jne, ei ole tarvetta mihinkään hoitoihin saati sairaalaan kiikuttamiseen. Nauravat sinut ulos jos viet 2 päivää ripuloineen lapsen lääkäriin.

Vierailija
5/6 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole tapauskohtaista sekä riippuu pitkälti lapsen iästä. Pienet vauvat kuivuvat nopeastikin, jo kahdessa päivässäkin jos eivät suostu syömään eikä Osmosal mene alas.

Parempi ylihuolehtivainen äiti kuin hälläväliä-asenne. Naurakoon vaan vaikka koko typerä henkilökunta.

Nauravat sinut ulos jos viet 2 päivää ripuloineen lapsen lääkäriin.

Vierailija
6/6 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pari vuotta sitten tyttö ollessaan 1v1kk ripuloi n. 15 vaippaa päivässä, tosin sitä ripulia oli sitten se koko vaipallinen suurin piirtein ja se oli pelkkää vettä, mitään kakkajäämiä ei näkynyt. Tyttö oli tosi vetämätön eikä nestettä mennyt juuri ollenkaan. Pari päivää ripuloi ja sitten ambulanssilla sairaalaan. Siellä oli 3 päivää nenämahaletkussa ja alkoi piristyä.



Riippuu siis lapsesta. Jos olisi meidän tyttö niin veisin lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän