Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa, meidän kadulla oli taas tänään ratsia.

Vierailija
23.03.2007 |

Voisivat pitää vaikka joka päivä! Saataisiin varmaan tämän kaupungin talous nousun niillä ylinopeussakoilla.



Vahingoniloisena itse pihalta naureskelin, kun autot jonossa odottivat tikettejä.



Sapettaa, kun 40-alueella kaikki tuntuvat päästelevän vähintään kuuttakymppiä. ja rekkoja paljon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi