Lue keskustelun säännöt.
Mahtavaa, meidän kadulla oli taas tänään ratsia.
23.03.2007 |
Voisivat pitää vaikka joka päivä! Saataisiin varmaan tämän kaupungin talous nousun niillä ylinopeussakoilla.
Vahingoniloisena itse pihalta naureskelin, kun autot jonossa odottivat tikettejä.
Sapettaa, kun 40-alueella kaikki tuntuvat päästelevän vähintään kuuttakymppiä. ja rekkoja paljon.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla