Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovainen, auta!

Vierailija
10.03.2007 |

en tiedä minne kääntyä ja kokeilen, jos täällä joku osaa neuvoa.

Mulla on tullut usko Jeesukseen sydämessä ja olen anonut synneilleni anteeksiantoa. Koinkin uuden elämän alkaneen. Nyt vanhat vuosien takaiset synnit pulpahtelevat mieleen. En pääse niiden ajattelusta eroon. Mitä mä teen? En halua eroon enää ikinä Jumalasta, mutta pelkään näiden vanhojen syntien pilanneen mahdollisuuteni. Mitä tarkoittaa syntien anteeksisaaminen ja parannuksen teko? Pitääkö minun lähteä korvaamaan tekojani eri puolille maailmaa? Mä olen tuskissa, koska koen Jumalan olevan ainoa toivo ja koska en ole käynyt korjaamassa syntejäni olen hukassa. Onko se vanha Paha, joka mua kusaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseni luin Raamattua ja olen oikeasti tehnyt väärin. Ennen mä varastin ja huijasin. Usko tuli mulle aika yllättäen ja nyt nuo pahat teot alkanu vaivata. Olisimpa tullut uskoon aiemmin ja välttynyt tuollaisilta teoilta!

ap

Vierailija
2/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus jätti omilleen vallan saarnata synnit anteeksi hänen nimessään, ' joille te annatte synnit anteeksi, niille ne annetaan taivaassa anteeksi' .

Etsi elävän uskon saanut ihminen, joka voi saarnata sinulle synnit anteeksi ja USKO se saarna, vaikka sielunvihollinen miten sinua kiusaisi.

Jos sen jälkee vielä joku asia jää kaivelemaan, synnin arpi muistuttaa itsestään. Voit rukoilla Jumalalta voimaa, että jaksat mennä pyytämään anteeksi niiltä joiden kanssa esim. olet sen synnin tehnyt tai siltä jota vastaan oet toiminut. Mutta siis ensin usko ja Jumalan voimalla elämän parannus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustu täällä srk:n sivuihin...

Vierailija
4/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ei tarvitse enään enempää asialle tehdä. paitsi elää elämääsi mahdollisimman hyvin " vanhurskasti" ja jos teet syntiä niinpyydät anteeksi... eli heitä vanha elämäsi nyt roskiin ja aloit auusi puhtaana uudelleen syntyneenä kristuksen moriammena.

Vierailija
5/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyydät anteeksi syntejäsi ja kadut niitä voit unohtaa ne. Jeesus ei niitä enää sen jälkeen muista,joten ei sinunkaan enää kannata niitä murehtia. Voit olla luottavaisin mielin,Jeesus antoi sinulle rauhan tässä elämässä sekä tuon puoleisessa kun kuoli ristillä sinun syntiesi tähden!!

Vierailija
6/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinun ei tarvitse enään enempää asialle tehdä. paitsi elää elämääsi mahdollisimman hyvin " vanhurskasti" ja jos teet syntiä niinpyydät anteeksi... eli heitä vanha elämäsi nyt roskiin ja aloit auusi puhtaana uudelleen syntyneenä kristuksen moriammena.

Mun on mahdotonta korvata tekojani omalla voimallani ja ihan käytännössäkin. Mä haluan pysyä totuudessa tästä lähtien.

ap

Vierailija
7/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse enää muistella, eikä yhä useammin anteeksi pyydellä.

Minä tekisin sinun tilanteessasi sen, että menisin Jumalan eteen ja kertoisin, miltä tuntuu. Kertoisin kaiken juuri noilla sanoilla, mitä sinä tänne kirjoitit. Jäisin odottamaan vastausta ja katsoisin mitä tapahtuu. Mikäli asia vaivaa, niin kertoisin ne ajatukset joka kerta, kun rukoilen - olipa se illalla tai aamulla tai keskellä päivää. Lopuksi vielä sanoisin kiitos siitä, että Jumala on kuullut rukoukset. Sen enempää en itse lähtisi tekemään, vaan vain odottaisin vastausta. Enkä antaisi asian vaivata itseäni joka hetki, vaan eläisin muuten normaalia elämääni.

Vierailija
8/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä löysin. Mä löysin elävän Jumalan! Siksi nää teot on mua vaivannu, koska mä tajusin ,että tekemisillämme on merkitystä. Jumalan olemassaoloa en enää epäile, kuten ennen. mä olen kiitollinenkin syyllisyydestäni, niin mulle on tullut mahdollisuus puhdistua. Mä oikein ahmin Raamattua ja Jeesuksen teko on mieletön. Mä en olisi kyennyt elämään viattomana ja kuolemaan vielä toisten puolesta! Mä rakastan Jeesusta hänen tekonsa tähden. Se voi olla vanha ihminen joka mua kiusaa, kun epäilen kelpoisuuttani.

ap

Vierailija
9/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksikään hyvä teko ei vie mua Jumalan luo, vain Jeesuksen teko oikeuttaa sen. Mä vakuutuin myös, että tää mun kauhea syyllisyys kertoi mulle Jeesuksen syvästä rakkaudesta! Minä maailman huonoin huijari saan anteeksi. Nyt mun omat ajatukset ei saa multa viedä tätä Raamatun luopausta, että meidän syntimme ovat anteeksi annetut. Tästä lupauksesta mä aion pitää tästä lähin pitää kiinni, enkä anna epäilykselle enää sijaa! kiitos teille rohkaisusta ja rakkaudesta. Mä olen huono ja Jeesus sitä suurempi!

ap