Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NIKSINURKKA: apua? Milla saan alapaan viidakon siistittya kamalan kokoisen raskausmahan alta, jos/kun en halua miesta hatyyttaa siihen puuhaan, joka ollut

Vierailija
11.04.2007 |

aina oma " yksityisalani" ?????? Millä välineellä, missä asennossa.... JELPPINKIÄ!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ota peili käteen

Vierailija
2/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen poistelin aina alapään kasvat Veetillä, ja se oli todella helppoa; en saanut siitä mitään näppyjä tms. eikä ihokaan reagoinut siihen mitenkään.



Sitten raskaana aloin höyläilemään (kun esikoista odottaessajotenkin pelkäsin ??? että aine voisi olla jollakin tavalla vaaraksi vauvalle...), kunnes rv35 oli raja, jolloin en enää ylettänyt. Sitten kipitin kaupasta hakemaan Veetiä, hoidin homman kuten ennen, MUTTA iho tulhetui sen jälkeen todella pahoin, ja voi sitä kipua. :(

Sen jälkeen en Veetiin koskenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tota Veetiä nyt kokeilen... teräaseilla en sinne uskalla. Ahdasmielinen en todellakaan ole, mutta jostain syystä en halua laittaa miestä siihen hommaan, hoidelkoon sieltä päästä mua sit muuten niinkuin tähänkin asti ;-)



ap

Vierailija
4/4 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen riitti kerran viikossa, mutta nyt raskauden aikana joka toinen päivä joutuu sheivailee. Hormonit kai niitä karvoja kasvattelee kiivaammin.