Lue keskustelun säännöt.
Minkalainen on datanomien paasykoe, siis se kirjallinen osa, haatattelun voin kuvitella. Jotenkin saaliksi kay nuo nykyajan ysiluokkalaiset kun ensimm
03.04.2007 |
äistäkään ammattia ei saa ilman pääsykokeita. Mun aikaan vaan mentiin joko lukioon tai ammattikouluun tai kauppaoppilaitokseen ja sillä selvä
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla