Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkalainen on datanomien paasykoe, siis se kirjallinen osa, haatattelun voin kuvitella. Jotenkin saaliksi kay nuo nykyajan ysiluokkalaiset kun ensimm

Vierailija
03.04.2007 |

äistäkään ammattia ei saa ilman pääsykokeita. Mun aikaan vaan mentiin joko lukioon tai ammattikouluun tai kauppaoppilaitokseen ja sillä selvä

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi