Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuisten pitäisi (koko ajan) leikkiä lasten kanssa??

Vierailija
18.04.2007 |

Siis onko tämä nyt joku uusi villitys vai mistä on kyse kun osa nykyäideistä vaatii sekä hoitotätejä että meitä vanhempia leikittämään lapsia koko ajan? Jos lapsi leikki itsekseen tai toisten lasten kanssa hän on jotenkin heitteillä, miksi?

Ilmeisesti samat äidit on huolissaan myös taaperoiden " syliajasta" pk:ssa.

Terv. Ihmettelevä äiti, jonka pikkuviikari ei vauva-ajan jälkeen ole paljon ehtinyt sylissä istumaan kun aina on ollut niin kova hinku leikkiä toisten lasten kanssa..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla