Lue keskustelun säännöt.
Pitkästä aikaa Innossa Marko onnistui!
11.04.2007 |
Eikö? Kokonaisuus oli harmoninen eikä mitään ihme kikkailua ollut. Vaikka en itse henk' koht valitsisi tuota tyyliä, se oli silti onnistunut.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta mun mielestä Marko tekee joskus aika omituisia ratkaisuja. Ts. tuntuu, että itse tietäisin paremmin, mitä asiakas hakee.