Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä aikaa Innossa Marko onnistui!

Vierailija
11.04.2007 |

Eikö? Kokonaisuus oli harmoninen eikä mitään ihme kikkailua ollut. Vaikka en itse henk' koht valitsisi tuota tyyliä, se oli silti onnistunut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä Marko tekee joskus aika omituisia ratkaisuja. Ts. tuntuu, että itse tietäisin paremmin, mitä asiakas hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi