Lue keskustelun säännöt.
Mies tuli kännissä eilen kotiin
21.03.2007 |
ampui meidän molemmat kissat ja sanoi, aloitetaan meilläkin tää kokoomuksen politiikka, että hyödyttömiä ei elätetä. Lapset ihan järkkynä ja minä raivona. Kyllä itkettää.
Kommentit (2)
Mut jos ois ollu mun mies niin olisin saanu todellisen raivarin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jollain leikkaa...