Lue keskustelun säännöt.
Maria ja Lenni-Kalle Taipale odottavat vauvaa ?
01.02.2007 |
Seiskaan oli vinkannut joku samaan aikaan etelänlomalla ollut ja näyttipä rouva Taipale olevan Stockmannin helmikuun kanta-asiakaskuvastossa imetyspaita päällään vatsa pömpöttäen.
Onnea heille !
Kommentit (3)
Vierailija:
Onnea vaan väkivaltaiseen parisuhteeseen!
Kumpi niistä väkivaltainen on ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija: