Lue keskustelun säännöt.
käydäänkö hyökkäykseen yhtenä RINTAmana?
14.03.2007 |
Viittaan tuohon viestiin jossa kokoomusmies oli tuijotellut naisehdokkaan rintoja. Itse koen smaaa jatkuvasti.
Eiköhän siskot ryhdytä tuijottamaan miehiä sinne kikulin seutuville kun heille puhutaan. Katsotaan mitä sitten sanovat.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla