Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein vaihdatte lakanat? ov

Vierailija
25.04.2007 |

Tuolta siivousketjusta pisti silmään että joku vaihtaa joka viikko lakanat ja joku kahden viikon välein. Ollaanko teillä jotka vaihdatte niin usein jotenkin yyberpaskasia iltaisin kun menette nukkumaan vai minkä takia ne joka viikko pitäisi vaihtaa? Eikö riittäisi tyynyliinojen vaihto viikottain jos pakko ja joka viikkoinen tai pari kertaa viikossa pulistelu?



Vaihtaako kaikki oikeasti niin usein?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä jopa pari kertaa viikossa.



Siinä sulle miettimistä!

Vierailija
2/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ei käy suihkussa vaan hinkaavat itsensä niihin lakanoihin, kun ne pitää kerran viikossa vaihtaa. Todella paskasta duunia tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kahden viikon välein

Vierailija
4/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etoo ajatus kaikenmaailman pölypunkeista ja hilseestä sängyssä, yöööök.



Puhtaissa petivaatteissa sitä paitsi nukkuukin levollisemmin ;)

Vierailija
5/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaantumisen riski. Joka tapauksessa viikossa lakanat menettävät mankeloinnissa saamansa sileyden ja ryhdin ja koska en tykkää nukkua ryppyisissä ja ryhdittömissä lakanoissa, ne vaihdetaan kerran viikossa, jotta taas pääsee nukkumaan puhtaisiin ja sileisiin lakanoihin.

Vierailija
6/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan siis joka viikko, ehkä 2-3 viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tuntee kun lakanat rupee oleen turhan likaiset, mutta ei ne nyt VIIKOSSA sentäs vielä niin likaiset ole!

Vierailija
8/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkee suklaan kanssa :)). Olemme myös astma ja allergia perhe. Käymme jokainen perheenjäsen vähintään yhden kerran päivässä suihkussa/kylvyssä/saunassa ja usein 2 kertaa päivässä, joten en usko meidän über likaisia olevan. Sitä paitsi on ihana nukkua puhtailla liinavaatteilla, vaihdetaanhan meillä sukatkin 2-4 kertaa päivässä ja alushousut 1-2 kertaa päivässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö että allergialapsen ei ole hyvä peseytyä päivittäin?

Vierailija
10/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suihku/kylpy/sauna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tiesitkö että allergialapsen ei ole hyvä peseytyä päivittäin?

Vierailija
12/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Me nukutaan yöpuvut päällä, eli jos hikoilee (mies välillä, minä en), niin menee yökkäriin. Ne vaihdetaan pari kertaa viikossa, muutaman yön välein siis :) Meillä on viileää kotona, eli ei voida nukuskella alasti. Iltaisin käydään yleensä suihkussakin, eli ei tulla likaisina sänkyyn muutenkaan.



Joksus on lakanat kolmekin viikkoa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää usemman kerran päivässä käydä pesulla? Tai vaihdetaan sukkia tai kalsareita monta kertaa päivässä? Ymmärrän jos kastuvat tai ovat likaiset mutta muuten?

Ei ihme että lapsilla on allergiaa tai astmaa. Taitaa äiti vielä pestä kaiken desinfioivalla aineella?

Ja miksi joku lapsi vehtaa mehulasin kanssa sängyssä??

Vierailija
14/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulis pesevän lapsia joka päivä jos kerta tietää ettei se ole hyväksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun se ei enää mene taksin paikoilleen siis pysy reunat patjan alla kun aamulla korjaa sitä lakanaa. Silloin se on liian likainen, samoin pussilakanat, kun se peitto vaan myttyyntyy sinne eikä pysy oikosenaan niin on aika vaihtaa jäykempi eli puhdas.

Vierailija
16/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella vastaa itselleen :D

Vierailija
17/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi virheensä ja korjasi, että kyllä allergisenkin pitää peseytyä, mutta peseytyminen ei tapahdu saunomalla, käymällä suihkussa tai kylvyssä, vaan esim. alapesuna ja jalkojen pesuna ja kainalot ja niska pesulapulla tms.



Ei Stellaakaan ihan kaikesta tarvitse aina syyttää.

Vierailija
18/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kyllä suihkussa iltaisin mutta jos rakastelee esim. 5 kertaa viikossa niin kyllä siinä lakanat vaan likaantuu... ;) Ellei sitten harrasta sellaista seksiä jossa ollaan lähes paikoillaan ja koko komeus on ohi viidessä minuutissa?

Vierailija
19/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis S80 jälkeiset 2...

Vierailija
20/43 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskonutkaan tota sukkien ja kalsareiden vaihtoa, mitä järkeä noin usein vaihtaa??



Stellakin jostain kumman syystä hiljeni :D