Lue keskustelun säännöt.
Helsingin Sanomat ei uutisoinut Oulun raiskauksesta tekijöiden luultavaa ulkomaalaisperäisyyttä
Kommentit (5)
Esim Oulun edellisessä tapauksessa, siitä nousikin sitten iso kohu hesarin keskustelupalstalla. Törkeää että jätetään tärkeitä tuntomerkkejä kertomatta vain siksi että halutaan suosia pakolaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hesarissa luki, että tekijät eivät puhuneet suomea.
selvitettyä. Eihän täällä Oulussa asu kuin kourallinen mutiaisia, luulisi että olisi helppo homma seuloa joukosta todennäköisin porukka ja pistää pojat parempaan talteen.
mutta muistan kai sit väärin.