Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tekeekö "ministepperillä" mitään?
19.07.2015 |
Ostim kirpparilta vitoselta, on "sivuttain" liikkuva. Siinä on mukana sellaset kuminauhat käsille, mutta kovin kevyeltä tuntuu. Onko siitä mitään hyötyä ja kuinka kauan kannattaa treenata kerrallaan? Kokemuksia?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:13"]Luin, että ministeripippelillä.
[/quote]
Minä "ministeripelillä".
Alue: Aihe vapaa
Kokeile liikkua sillä 15 minuuttia. Jos tulee hiki ja hengästyt niin siitä on hyötyä. Itse ajattelen että kun perse nousee sohvalta niin kaikki siitä eteenpäin on plussaa.