Navetassa on paremmat lehmät
Näin tokaisi poikakaveri äsken kun en päästänyt sitä luokseni "meen sitten navettaan,siellä onkin paremmat lehmät" Oli ihan pikkusen kännissä.
Kommentit (7)
Miten sulla on maatila ja "poikakaveri" Olet ihan muksu?
Eihän tämä tila vielä minun ole. Joskus ehkä. Olen 22v tyttö ja se on juurikin poikakaveri. Mieheksi sitä ei voi vielä kutsua. Vaikka ikää on jo 27.ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:39"]
Ihanaa elo on maalla.
[/quote]Vitut on. Onneksi pääsen huomenna oikein kaupunkiin. Ikinä en palaa tänne takaisin. Tampere minua odottaa ja opiskelut. Ekana shoppailen ainakin pari päivää. Tarvi enää paskaa haistella.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:39"]
Ihanaa elo on maalla.
[/quote]Vitut on. Onneksi pääsen huomenna oikein kaupunkiin. Ikinä en palaa tänne takaisin. Tampere minua odottaa ja opiskelut. Ekana shoppailen ainakin pari päivää. Tarvi enää paskaa haistella.
[/quote]Saanko muuttaa tilallesi maalle. Sinä tänne Manseen ja minä sinne?
Hihhih ammuu.......