Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesen majoneesit

Vierailija
17.08.2015 |

Maistuuko mikään kaupan majoneesihyllyssä oleva majoneesi oikeasti esim. Hesen paprikamajoneesille?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope

Vierailija
2/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran majoneesit yrittävät olla kopioita, mutta eivät ole kyllä aivan yhtä hyviä, mutta lähellä.

Vierailija
4/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hesburger alkaisi myymään kaupoissa majoneesejaan, niin ne takuulla myisivät hyvin.

Vierailija
5/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
6/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:03"]Jos Hesburger alkaisi myymään kaupoissa majoneesejaan, niin ne takuulla myisivät hyvin.
[/quote]
Mutta heidän ravintolan myynti laskisi koska kaikki voisivat tehdä kotona halvemmalla yhtä hyviä hamppareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä Hesen majoneeseja marketeissa myynnissä mutta onko ne niitä samoja mitä burgereiden välissä? 

Vierailija
8/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:08"]Onhan niitä Hesen majoneeseja marketeissa myynnissä mutta onko ne niitä samoja mitä burgereiden välissä? 
[/quote]

Ei oo ei :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä itse tehdä vaikka minkä makuista majoneesia.

Vierailija
10/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:08"]Onhan niitä Hesen majoneeseja marketeissa myynnissä mutta onko ne niitä samoja mitä burgereiden välissä? 
[/quote]
ne on salaatinkastikkeita. Kannattaa vaan käydä hesestä ostamass 20 pussia majoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myös hyvänmakuista paprika- ja  kurkkumajoneesia. Hinta alle 2 euroa/pullo :)

Vierailija
12/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla sitä Hesen paprikamajoneesia, löytyy salaatinkastike/majoneesihyllystä. Se saattaisi olla lähellä Hesen paprikamajoneesia. LOL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa pirkka paprikamajoneesia, se on lähimpänä hesen omaa