Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ravintoloista ei saa viiniä alle 12cl

Vierailija
04.07.2015 |

Miksi 12 cl on pienin annos mitä myydään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku jo sekin on naurettavan pieni annos. Espanjassa kaadetaan lasi täyteen ja maksaa euron.

Vierailija
2/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ku jossain en saanu 16cl :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi lasia liata tilkan takia. Ole ilman tai juo se sormustillinen kotona.

Vierailija
4/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä 20 cl!

Vierailija
5/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on opittu normi... Laki sallii vähemmänkin viinimäärän. Suomessahan ei saa asiakkaan toiveita toteuttaa. Sääntöjen ja määräysten, opittujen käytäntöjen mukaan mennään. Hiphei normiSuomi. Sama naurettava sääntö, ettet saa kantaa pöytään kahta paukkua, huoh. Tämä hallitus on luvannut jotain asialle tehdä.

Mulle ihan sama haluaako joku litran viiniä vai 4cl, ASIAKKAAN valinnan mahdollisuus olisi tärkein. Toki liikaa nauttineet (oma terveys vaarassa) tulee huomioida edelleen.

Vierailija
6/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän viinaakaan anneta teelusikallista vaan tietty annos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 12cl ole kuin 3 hörppyä.... eikä sitä ole pakko juoda loppuun jos ei halua. Miksi sitä pitäisi myydä vielä pienempiä annoksina, siemaus kerrallaan??

Vierailija
8/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä puolikas lasi tai jos olette kaksin liikkeellä, yksi annos kahteen lasiin kaadettuna. Kaikissa paremmissa ravintoloissa onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin kamalaa niin älkää menkö ravintolaan ja parempi olla ainakin tilaamatta sitä viiniä. Asiakas on aina oikeassa...vai vain VAIKEA? Elämästä saa näköjään todella ongelmallista...MINÄ MINÄ VALI VALI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan