Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taistelu kahvikoneen kanssa!

Vierailija
15.05.2012 |

Ostin käytetyn hyväkuntoisen italialaisen kahvikoneen, ei kapseli. Muuten kaikki ok, mutta käyttöohjeet olivat hukkuneet, eli suullisen opastuksen varassa mennään.



Kauhean sotkun ja ähellyksen jälkeen sain sieltä tilkan kahvia. Kun huvikseni kokeilin, saisiko samoista puruista vielä minkäänmakuista kahvia, kaikki vesi tulikin höyryttimen hanasta eikä mitään kahvilatingin läpi. Kuitenkin höyryn virtanappi oli kiinni. Samaten paine hyppi äkillisesti jonnekin yli 15 baarin, jolloin säihkähdin ja suljin aina koneen.



Ihan erikseen yritin sitten vaahdottaa maitoa. Höyryä tuli ihan ok, maito kuumeni ja vaahtoutuikin pinnalta, mutta vain vähän. Miten maito saadaan kunnolla vaahdoksi?



Osaisikohan joku auttaa. Koneen merkki on Isomac.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla