Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään ruotsinkielistä paikalla?

Vierailija
10.06.2012 |

Mitä laulatte syntymäpäivänä onnittelulauluksi? Ja må hon/han leva vai joku muu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös tuota joskus.

Vierailija
2/7 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jatkokysymystä: mitä lauletaan yli satavuotiaille, jos lauletaan Ja må han/hon leva? Ja onko Paljon onnea vaan -laulusta olemassa ruotsinkielistä versiota?



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä kysymys, mitä lauletaan yli 100-vuotiaalle :D En olekaan kenellekään 100-vuotiaalle vielä laulanut (millään kielellä), mutta ehkä laulaisin ennemmin muutenkin tuota Ha den äran idag :)

Vierailija
4/7 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä kysymys, mitä lauletaan yli 100-vuotiaalle :D En olekaan kenellekään 100-vuotiaalle vielä laulanut (millään kielellä), mutta ehkä laulaisin ennemmin muutenkin tuota Ha den äran idag :)

Sanoisitko, että tuo Ja må hon leva olis kuitenkin enemmän riikin- kuin suomenruotsalainen juttu?

Ap

Vierailija
5/7 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..."när hon/han har levat uti hundrade år, då ska hon/han leva uti tusende år..."

Vierailija
6/7 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..."när hon/han har levat uti hundrade år, då ska hon/han leva uti tusende år..."

Me ollaan miehen kanssa mietitty, että mitä tosiaan yli satavuotieille lauletaan. Oon kyllä varmaan kuullut tämän säkeistön, kuulostaa tutulta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

o när hon ha levat uti hundrade år, då ska hon skjutas på en skottkärra fram =D