Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äti alkaa olla aika paljonkin väsynyt.

Vierailija
08.10.2012 |

Meidän 2 vuotias on riiviö. Lyö isompia sisaruksia, ja pienempää. Tekee tahallaan kaiken ilkeyden millä saa huomiota. Ja kun kielletään ja komennetaan hymyilee. Ja kohta tekee saman taas uudestaan. Tämä on jo kuitenkin viides 2 vuotias mitä minä kasvatan ja täytyy sanoa että ikinä en ole vastaavaa nähnyt. Tämä on vissiin mun eka kokemus oikeasta uhmaiästä. Olen yrittänyt kasvattaa periaatteella "rajat ja rakkaus", mutta mun voimat alkaa olla nyt ihan loppu. Haluaisin töihin, kouluun, mihin tahansa ettei tarvis kotona olla...Valitettavasti se ei vain onnistu kun nuorimmainen on vasta 11kk. Haluaisin kuitenkin vähän kauemmin häntä hoitaa kotona. Apua, miten saan 2 vuotiaalle kurin ja itselleni VOIMIA?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän