Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksiä joskus 1900-luvun alussa oli?

Vierailija
28.09.2012 |

Millaista seksiä joku iso-iso-mummunne harrasti sata vuotta sitten? Olikohan silloin jo eri asentoja keksitty? Entäpäs suuseksi tai sit jotkut seksilelut? Tuskin oli mitään ihania dildoi kuin nyt, ehkä sötköttivät jollain kynttilällä menemään sitten..



yyh. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy

Vierailija
2/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole sellainen sanontakin, että "jokainen sukupolvi luulee keksineensä seksin".



Ulospäin siis esitettiin siveellistä, mutta samaa menoa se on ollu sit vällyjen välissä kuin nykypäivänäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyh!

Vierailija
4/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on ollut aiemmin harvinaista, se tiedetään mm. siitä että huuliherpeksen esiintyminen alapäässä on lisääntynyt vasta 80-luvulta alkaen.

Vierailija
5/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tekosiveää kauhistella dildojen puuttumista ja samaan aikaan miettiä likaisia yksityiskohtia esivanhempiensa seksielämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi