Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä Magnolia Iisa Olivia?
Kommentit (3)
tosi vaikea sanoa enkä pidä sitä sopivana naisen nimenä. Tuo Olivia nimi tuo tasan mieleen mennään bussilla Oliven, että siinä vastaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minuakin vähäsen arveluttaa, ääntämys ja muutenkin.
Magnolia? Ihan oikeasti!