Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ihmeen matoja meidän lasitetulta terassilta löytyy???
09.06.2012 |
Viimevkolla äkkäsin seinällä sellaisen varmaan 3-4cm pitkän mustanruskean kapean monta milliä paksun madon, nyt tänäaamuna 2 pienempää.
Ne on sellaisia mustanpuhuvia väriltään, 2-3 tulitikun kokoisia leveydeltään, pääosasta lähti 2 ohuen ohutta "tuntosarvea" tmv.
Kun yhden nappasin kiinni niin siitä irtosi paperille jotakin keltaista mömmöä:/
Mitä hittoa nuo ovat, en ole ennen moisiin törmännyt enkä varsinkaan terassillamme joka lasitettu kauttaaltaan.
jostain rakosesta niitä kai silti tulee tai vesiputkea pitkin ylhäältä..
Yök!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyi halvattu, mistä noita oikein tulee, ei asuta rannan läheisyydessäkään tms..
ap
http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/44/44616/Hevosjuotikas+…