Lue keskustelun säännöt.
Kumman riidan osapuolen pitäisi tehdä aloite sovintoon? Sen joka
07.06.2012 |
aloittaa riidan korottamalla ääntään, mutta joka olisi täysin valmis keskustelemaan sen jälkeen tilanteen asiallisesti läpi
vai sen joka hermostuu toisen äänen korostuksesta niin, että lähtee välittömästi ovet paukkuen paikalta eikä jää selvittämään asiaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen, jonka mielestä ei ole tärkeintä olla oikeassa vaan onnellinen.