Miten päättää muuttaako vai ei???? Eli tilanne se, että tämänhetkisessä
asuttu vasta vajaan vuoden, olen aika loppumetreillä raskaana, perheessä on jo yksi pieni lapsi. Nyt sitten tarjottiin asuntoa, jota olemme haaveilleet ja hakeneet pitkään. Perusremontin jälkeen meille tuli siitä tarjous... Oltiin jo unohdettu se. Lähinnä mietityttää se, että MITEN muuton jaksaa. Muuten muuttaminen tuttua puuhaa viime vuosilta, mutta jotenkin tämä vetämätön olotila ymsyms. ahdistaa. Toisaalta ei kai kämppää sen takia voi hylätä? Mihinkään ns. täysmuuttoon ei ole varaa... Ja apuja ei tältä paikkakunnalta hirveästi löydy muuttoajankohtaa ajatellen... Help....
Asunto on kyllä sijainniltaan, kooltaan ja muutenkin unelma.. Eli turha tässä kai on miettiä sen hylkäämistä. Mutta mistä voimat?
Kommentit (3)
Ei sun tarvi päivässä sitä uutta kotia " rakentaa" .
Kyllä ihminen jaksaa sen verran kun tarvitaan. Organisoitte kaiken hyvissä ajoin, pakkaat pikku hiljaa ja valjastatte kaikki mahdolliset apurit mukaan, vaikka ihan puolitututkin...
Meillä oli muutto kun kaksoset olivat parin kk ikäisiä, olin itse vielä hyvin heikkona synnytyksen jälkeen enkä pystynyt kunnolla kävelemäänkään vielä, mutta silti muutto sujui. Eihän sitä tarvitse kuin rutistaa sen verran, että saa kamat pakattua ja muutettua, sitten kun ne on siellä uudessa paikassa, niitä voi pikku hiljaa laitella paikoilleen. Tsemppiä ja onnea uuteen kotiin!
Teille tulee aika paljon kuluja jos nyt myytte kämpän jossa olette asuneet alle 2 vuotta.
Itse muutin rv 38 ja mies oli jättänyt minut edellisellä viikolla, jaloissa hyppi alle 2 v taapero. Pari sukulaista tulivat auttamaan, muuttomiehet kantoivat vain suurimmat huonekalut.