Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-vuotiaalla vielä lattajalat!

Vierailija
04.03.2007 |


Voiko vielä näinkin myöhään korjaantua itsekseen, vai tarvitaanko toimia (ja minkälaisiahan ne olisivat)?



5-vuotisneuvolassa sanoivat (kuten jo pari vuotta), että antakaa lapsen kulkea ilman kenkiä ulkona, kävelkää varpaisillaan, hyppikää, pyöräilkää, ylipäätään paljon liikuntaa.

Lapseni on jo luonnostaan niin eläväinen, että häntä ei tarvitse kehottaa likkumaan, tuon enempää ei 5-vuotias voi liikkua :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin rintavaa ei jalasta ikinä tullut.

Vierailija
2/2 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kiitos 2, vastauksesta. Onko lattajaloistasi ollut sinulle haittaa?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi