Lue keskustelun säännöt.
5-vuotiaalla vielä lattajalat!
04.03.2007 |
Voiko vielä näinkin myöhään korjaantua itsekseen, vai tarvitaanko toimia (ja minkälaisiahan ne olisivat)?
5-vuotisneuvolassa sanoivat (kuten jo pari vuotta), että antakaa lapsen kulkea ilman kenkiä ulkona, kävelkää varpaisillaan, hyppikää, pyöräilkää, ylipäätään paljon liikuntaa.
Lapseni on jo luonnostaan niin eläväinen, että häntä ei tarvitse kehottaa likkumaan, tuon enempää ei 5-vuotias voi liikkua :)
Kommentit (2)
Kiitos 2, vastauksesta. Onko lattajaloistasi ollut sinulle haittaa?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kovin rintavaa ei jalasta ikinä tullut.