Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help, tullirajoista ym. jotain tietävät. Paljonko DVD-levyistä menee tullia?

Vierailija
18.02.2007 |

Tarkoitan lähinnä sitä, että kuinka paljon DVD-paketti pitää maksaa, että siitä joutuu maksamaan tullia. Vaatteissahan se raja on aivan älyttömän pieni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheisen laatikosto hyllyn e-baystä ja maksoi noin 114 dollarii eli joku n. 100e postikuluineen.. olin ihan varma että se menee tulliin mutta ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme