Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle loma on sitä, ettei tarvi mennä töihin!

Vierailija
24.06.2012 |

Toki lapset ja kotityöt hoidetaan lomallakin ja silti se on ihanaa lomaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomahan on nimenomaan töistä. Toisaalta en koe lastenhoitoa mitenkään työläänä tällä hetkellä. Kouluikäisiä kun ovat, niin sellaista varsinaista hoitamista on aika vähän.



Ihan saa täs juoda aamukahvia kaikessa rauhassa. Teini vielä nukkuu ja toinen kattelee lastenohjelmaa telkkarista. Lomafiilis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi