Lue keskustelun säännöt.
Päiväkoti homeessa ja suljetaan :(
23.04.2012 |
Lasten terveyden kannalta tietysti hyvä asia, mutta mihinkähän nuo lapset nyt laitetaan... Päivähoitotilanne on muutenkin huono, lapset varmaan ripotellaan ympäri kaupunkia... tylsää
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla