Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti homeessa ja suljetaan :(

Vierailija
23.04.2012 |

Lasten terveyden kannalta tietysti hyvä asia, mutta mihinkähän nuo lapset nyt laitetaan... Päivähoitotilanne on muutenkin huono, lapset varmaan ripotellaan ympäri kaupunkia... tylsää

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän