Mies väittää että olen pettänyt
Kävelin eilen ystävättäreni kanssa kotiin mieheni ystävältä ja matkaamme lyöttäytyi teinivuosien takainen "exäni" emme seurustelleet virallisesti koskaan, juttua kyllä oli. Kerroin aamulla miehelleni siitä ja että pääsin exäni pyörän takaritsillä ystävättäreni kotoa oman kotini lähellä olevalle vanhainkodille ( matkaa alle kilometri)
Nyt poikaystäväni väittää ettei tuollainen yhteensattuma ole mahdollista ja että olen pettänyt häntä kun olen ennenkin pettänyt
En todellakaan ole ikinä pettänyt miestäni, ei ole edes tullut mieleen. Hän itse on ollut kahdella exällään yötä humalassa suhteemmee aikana ja yksi kaverini on ollut humalassa hänen luonaan yötä ja silti luotan hänen, mutta nyt kun kävelin entisen säätöni kanssa samaa matkaa niin olen pettäjä.
Olen täysin neuvoton tämän asian suhteen kun mies ei usko etten ole pettänyt, en haluaisi erota hänestä.
Kommentit (19)
Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa.
OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.
ja kuvittelee sinun olevan samanlainen kuin hän itse.
Hän on itse pettänyt sinua ja kuvittelee sinun olevan samanlainen kuin hän itse.
Näin on käynyt mulle ja muillekin.
Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa. OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.
Voi voi. Minulle on opetettu, että negatiivisetkin ajatukset pitää jakaa, eikä vaan myötäillä mielyttääkseen. Jos, ap aiheuttaa lapsellisuudessaan ongelmia itselleen, on peilin katsomiseen paikka.
miehes on naurettava. tuli vaa mieleen, että miehes ite pettää ja syyttää sua, kun aattelee sua samalaiseksi pettäjäksi
Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa. OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.
Mihin pankkiin noita av-plussapisteitä voi kerätä?!
Sori, ap. Mitäs läksit. Kai sinulla, joku ajatus oli. Esim. tehdä miehesi mustasukkaiseksi. No, oliko hyvä mittari välittämisestä.
Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa.
OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.
Musta kakkonen sanoi hauskasti, toi "voi kyynel" on musta aina hyvin pistetty. Eli mä sain tästä ainakin paljon.
Go 2, älä välitä noista seurakuntanuorista, joille kaikki on lähimmäisenrakkautta ja hymistelyä.
On lähteä "exän" kyytiin ja kertoa siitä miehelle.
Mielummin kuulee sen minulta kuin joltain muulta, rehellisyys maan perii. Epäilyttävämmältä olisi kuulostanut, jos mieheni olisi kuullut jostain muualta että tulin entisen kanssa samaa matkaa.
Riidankylväjä. On tullut aika korjata sato.
terävästi sanottu!
Yks ihmistyyppi on, joka tahallaan viljelee tällaisia pikku paljastuksia ja lipsahduksia (siis että on ollut eksän seurassa ym). Silloin kun se ei ole riidankylvöä, se on siitä muistuttamista, että on vielä muutakin säpinää tai että saisi vielä muitakin. Siinä on aina rehentelyn maku. Siksi se on aina niin helvetin ärsyttävää ja ilkeää. Itse olisin jättänyt sanomatta
Vierailija kirjoitti:
Ap onko mies pettänyt sinua?
Vastasit 12v vanhaan ketjuun.
Ketju vuodelta 2012.
Mullekin on käynyt näin 😏
Tilanteessa ei auta muu kuin keskustelu. Miksi miehesi epäilee ja mitä hän kokee, kysy.
Onko mies koskaan pettänyt sinua?
Ei auta itku markkinoilla. Pyydä anteeksi ja lupaa ettei toistu vaikket mitään väärää olisikaan tehnyt.
Pyydä miestäsi haistamaan haavaasi... siitä selviää aika pitkälle
Kerjäsit itse verta nenästäsi. Turha parkua, kun maito lasi on jo nurin.