Tykkäätkö kukista? Mikä on lempikukkasi?
????????????????????????????????
Mä rakastan anemoneja.
Kommentit (6)
Kevään kukista kirsikan ja omenan kukat. Kesällä kiehtovat unikot ja kerrotut pionit.
onneksi lähes joka vuodenaikaan on jotain hienoa tarjolla. Tokihan vuokot on näin keväällä kivoja, mutta kielot tulee myös pian, tähdikit, pähkämöt ,,,
Mut en pysty keksimään lempikukkaa, se on aina se, joka on kyseisessä kimpussa tai metsänreunassa tai kukkapenkissä...
Lemppareita ovat valkoiset liljat ja freesiat+ orkideat.
Ylipäänsä tykkään eniten valkoisista kukista, sen jälkeen lemppareita ovat vaaleanpunaiset ja sinivioletit. Keltaisista ja oransseista en niin välitä.
Lemppareita ovat valkoiset liljat ja freesiat+ orkideat.
Ylipäänsä tykkään eniten valkoisista kukista, sen jälkeen lemppareita ovat vaaleanpunaiset ja sinivioletit. Keltaisista ja oransseista en niin välitä.
ja neilikoista