Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Koskelan ala-asteesta?

Vierailija
24.06.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikki sinun aloituksiasi?!



Itse asuin 12-17v ikäisenä siinä Koskelan nurkilla Käpylän puolella, Kätilöopiston sairaalan vieressä ja tykkäsin kyllä kovasti. Asuisin siellä varmaan edelleen jos olosuhteet sallisivat mutta ei sinne ollut varaa rakentaa perhekotia. Tosin asuin kyllä jo ennen perheen perustamista täällä Vantaalla tuon miehen tykönä:)

En käynyt Koskelan ala-astetta vaan sitä Käpylän yläastetta joten varsinaiseen kysymykseesi en voi olla avuksi.

Paljon tuli pyörittyä Koskela-Käpylä-Oulunkylä-akselia, eka poikaystäväni asui Ogelissa ja 65A-haitaridösällä matkasin sitä 10-15min reittiä aika usein..kotoa meni Hgin keskustaan samalla bussilla toiset 15min, näppärä sijainti oli asua.

Vierailija
2/2 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paljon mamuja, mutta en muista mitään erityisen negatiivisia kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä