Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä tällaisesta keittiön ikkunasta

Vierailija
03.06.2012 |

Tämä tulisi ainoaksi ikkunaksi keittiöön koska haluan kaapistoista symmetriset enkä ikkunaa missään nimessä siihen väliin. Tuleeko liian pimeä, harmittaako kun ei näe kunnolla pihalle mataluuden takia..? Erillistä ruokailutilaa ei ole vaan sitten olo olohuone jossa on kyllä vähän tavallista isommat ikkunat. Nuo on vaan ulkonäöltään tosi kivat.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän