Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kipupoliklinikalta lähete tullut takaisin jo kaksi kertaa....
20.04.2012 |
päätä särkee, ja jo toinen lähete kipupkl:lle, viimeksi kokonaan pois, nyt siirrettiin neurolle. vtuttaa niin älyttömästi. tää ei ole mitään neurologista, viimeksi siellä kävin kaksi vuotta sitten ja käynyt useamman kerran....että tämmösä kunnallista...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pkl-maksu on n 30e, privaattierikoislääkäri maksaa n 80-90e+toimistomaksu, saat takaisin Kelasta n 20e. Ei kauheaa eroa ja saat avun heti.
T nimim. Kokemusta on