Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suositelkaa hyvää kuntosalia Rovaniemeltä!
20.06.2012 |
Pitäisi siis olla suht. iso (ei liian ahdasta) ja hyvä hinta-laatu-suhde, sekä monipuolisesti laitteita :)
Kommentit (2)
Kuntokaruselli, yhteen aikaan kävin siinä joka on Revontulessa. Tosi hienot puitteet, monipuolisesti jumppia ja laitteita, ammattitaitoinen henkiläkunta ja ohjaajat. Lisäksi löytyi mm. Hierontatuoli ja nikamatuoli! Ihana paikka, voin lämpimästi suositella :) Lisäksi sieltä voi myös vuokrata salikorttia esim. pariksi kuukaudeksi, nyt kesällä voi olla hyvin tarjolla kun porukkaa on lomalla!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se oli hyvä, onko sillä uutta omistajaa?