Lue keskustelun säännöt.
Miksi teistä on OK, että miehellä on karvat mutta naisella ei?
20.06.2012 |
Miksi teistä on OK, että miehellä on karvat mutta naisella ei?
Miks on OK, että miehellä on kainalokarvat ja munakarvat mutta hienolla naisella ei moisia tursakkeita?
Kommentit (3)
meillä on ihan itsestäänselvyys, että myös mies siistii pehkonsa. Ei tästä ole tarvinnut edes keskustella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on luonnostaan keskimäärin naisia karvaisempia. Breaking news!
Kummankin on hyvä pitää karvoituksensa siistinä - tarkoittaen sitä, että esim. t-paidan hihansuusta ei tursuile pensaikkoa. Jokainen kuitenkin oman tykkäämisensä mukaan.