Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kauanko rintamaito säilyy pakkasessa?

Vierailija
03.03.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtain välinein ja käsin lypsetty maito pakataan tuoreena puhtaisiin pusseihin (tai kiehautettuun pakastusrasiaan). Jäähdytetään heti lypsyn jälkeen jääkaapissa ja pakastetaan. Pakastimen lämpötilan tulis olla väh -18 c säilytyksen aikana ja maito kannattaa suojata voimakkaan hajuisilta muilta pakasteilta esim kala ja liha, koska maitoon tarttuu herkästi makuja ja hajuja. Itse olen säilyttänyt maitopussit erillisessä suuremmassa hyvin suljetussa rasiassa. Päiväykset kannattaa merkata maitoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi