Lue keskustelun säännöt.
Matkustelleet! Tarvitseeko passin jos lähtee Riikaan?
01.02.2009 |
Kyselee tyhmä maalaismamma... Olis tilaisuus matkustaa mutta epäröin tuleeko kovin kalliksi.
Kommentit (3)
Eikös viiden vuoden passi maksa noin 50 euroa ja voihan sille olla käyttöä muutenkin kuin tällä matkalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Henkilökortti siis maksaa 40 euroa.
Ajokortti tai kela-kortti ei kumminkaan kelpaa.