Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummassa työpaikassa olisit?

Vierailija
12.05.2009 |

1 : Palkka käteen n. 1600e kuussa. Todella ihana rauhallinen työpaikka, suht leppoisia työpäiviä, ei stressiä eikä hammastenkiristystä juurikaan. Tuntuu lähes kuin kotiin menisi. Pomo mukava. Työmatka vähän pitempi kuin 2.vaihtoehdossa.

2: Palkka käteen n.1900e kuussa tai välillä enemmänkin. Useimmiten todella stressaava paikka, välillä heräilen öisin kun alkaa niin ahdistamaan seuraava työpäivä. Pomo on kamala, häntä ei tarvitsen nähdä joka päivä, mutta ahdistaa aina kun edes täytyy olla tekemisissä. Jatkuva kiire. Joudun tekemään tehtäviä, joita en osaa. Perehdytystä tehtäviin ei saa,vaan joutuu vaan tekemään epävarmana, koska on pakko. Joskus harvoin leppoisiakin päiviä.

Minulla on suuri asuntolaina, joten palkkakin olisi suuressa arvossa. Mutta... mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta se, jossa on mukavampi olla.

Eri asia jos kyse olisi useamman tonnin erosta.. Itse kun olen siinä tilanteessa.

Vierailija
2/2 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

300e kuukaudessa tekisi 3600e vuodessa. Voisin tehdä sillä rahalla vaikka mitä... ahdistaa.. miksei voi saada sitä palkkaa tästä mukavasta työstä :(

työ on siis periaatteessa samanlaista molemmissa paikoissa, mukavammassa vain ei niin stressaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla