Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuussa Costa de Solissa käyneet!

Vierailija
09.03.2009 |

Kertokaas, minkälainen ilma siellä on silloin ollut? Eli onko ollut lämmintä, niin että on t-paidassa tarennut vai onko satanut ja ollut viileää?

Kommentit (2)

1/2 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista samanlaista kun meillä on huonona kesäpäivänä.

Vierailija
2/2 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla jo sateita jotka on todella rankkoja, kovia tuulia. Ei ainakaan mitään auringonpalvontailmoja ole luvassa! Kesällä ihana lomakohde, mutta syksyllä ja talvella ei oikeastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme