Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

facebook pokerista kysyisin..

Vierailija
18.03.2009 |

osallistuin vahingossa siihen viikko turnaukseen.. nyt en pääse enään edes osallistumaan siihen, ellen osta lisää pelimerkkejä. ( en ole ostamassa)

mites tämä nyt sitten menee, kun siis tuo turnaus loppuu. menetänkö kaiken mitä olen tähän mennessä tienannut?? voinko jotenkin poistua tuosta turnauksesta?

kertokaas joku kuka paremmin tietää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän