Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset ottaa mut silmätikuksi ryhmissä?

Vierailija
11.06.2024 |

Tuntuu että aina käy niin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot erilainen.

Vierailija
2/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat negata, niin tulee vastaisku? Olisiko negaamiseen syynä oma epävarmuus? Käyttäydy kuin herrasmies niin voi helpottaa? Tämä positiivisuus toimii hyvissä yhteisöissä, joissa heikompia ei kyykytetä.

Jos kyseessä on yhteisö missä heikompia aina kyykytetään, niin silloin heikkoja aina kyykytetään. Tässä tapauksessa pitäisi olla pykälää häijympi.

T.herrasmies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat negata, niin tulee vastaisku? Olisiko negaamiseen syynä oma epävarmuus? Käyttäydy kuin herrasmies niin voi helpottaa? Tämä positiivisuus toimii hyvissä yhteisöissä, joissa heikompia ei kyykytetä.

Jos kyseessä on yhteisö missä heikompia aina kyykytetään, niin silloin heikkoja aina kyykytetään. Tässä tapauksessa pitäisi olla pykälää häijympi.

T.herrasmies

En kyllä yhtään negaa. Olen hiljainen niin kai se oikeuttaa silmätikuksi joutumisen

Ap

Vierailija
4/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisporukassa otetaan aina yksi kohteeksi.

Vierailija
5/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian hiljainen?

Vierailija
7/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se helikopterin tekeminen.

Vierailija
8/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on joku vakava ongelma? Eivät ole eettisiä? Vai se systeemi jota noudattavat tarkasti. Ei kaikki naiset ole tuollaisia, mutta joku osa taitaa olla. Onko niissä ryhmissä järkeä jos on silmätikkuna. 

Vierailija
9/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajattelen että hyväksyttäisiin yhtälailla uuteen ryhmään ja sitten aina käy niin että olen ulkopuolinen. Mä luovutan kohta ja oon vaan kotona yksin

Ap

Vierailija
10/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin siksi, kun en suostunut seuraamaan johtajaa. Niitä ärsytti myös se, että tunsin ihmisiä ryhmän ulkopuolelta ja hengailin muidenkin kuin ryhmän kanssa. Jos haluat kuulua porukkaan olematta se silmätikku, seuraa hierarkiaa ja keksi kuka on johtaja ja myötäile tätä kaikessa. Paras on, jos pystyt vasikoimaan muiden ryhmäläisten töppäilyjä/ kuulet jonkun kritisoivan johtajaa. Pisteet nousevat, mitä enemmän pystyt käräyttämään toisten epälojaalisuutta. Toinen vaihtoehto on jättää porukka omaan kuplaansa, etsi parempaa seuraa ja kasvata piiriäsi terveellä tavalla.

Vierailija
12/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies joka ei yhtään osoita kiinnostusta naisia kohtaan. Homona tiedän täsmälleen ap:n tunteen. 

Ensin valtava mielistely, ja kun se ei uppoa, töysin päinvastainen kohtelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi