Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Supistuksista. Onko normaalia?
16.03.2009 |
Eli olen nyt rv32 ja aina kun lähden liikkeelle niin vatsa menee ihan kivikovaksi ja tulee hyvin epämielyttävä olo alavatsalle. Kävely on hankalaa kun vatsa kipristää ja alavatsalle vihloo.
Onko tämä näille viikoille normaalia vai pitäisikö huolestua?
Kommentit (2)
Vatsa oli kivikova lähes koko odotusajan. Mulla oli labroissa sekaflooraa ja qlue-soluja ja hoidettiin hiivalääkkeellä. En kyllä huomannut mitään muutosta noihin suppareihin, mutta tulihan hiiva hoidettua:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta mainitse neuvolassa, saattaa johtua myös hiivasta tms..