Kuinka paljon aijjot lisätä oleilua Helsingin Espalla nyt kun kaistoja vähennetään ja tilaa oleiluun tulee enemmän?
Kommentit (42)
Oleilu lisääntynee merkittävästi kun mahtuu paremmin oleilemaan
No kyllähän siitä miellyttävämpi tulee, jos autot vähenee (en ole autoilija itse). Kesällä mukava istua puistossa tai terassilla. Sopii mulle!
Käyn vain töissä ja pasilan asemalla vaihtamassa junaa. Muuten Helsinki ei kiinnosta, ei siellä ole mitään.
Mulla on parempaakin tekemistä kun lorvia kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Oleilu lisääntynee merkittävästi kun mahtuu paremmin oleilemaan
Varmasti narkkarit ja muut joutilaat lisää siellä oleskeluaan. Miksi kukaan täysipäinen menisi sinne.
Itse asuin Helsingissä reilun kymmenen vuotta ja ikinä ei ollut mitään asiaa Espalle asti.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän siitä miellyttävämpi tulee, jos autot vähenee (en ole autoilija itse). Kesällä mukava istua puistossa tai terassilla. Sopii mulle!
Kuinka paljon kesän aikana oleilu nyt lisääntyy Espan puistossa ja terasseilla?
Olen käynyt Helsingin keskustassa viimeksi 5 kuukautta sitten, ei ole oikein mitään syytä mennä sinne vaikka asun hyvien kulkuyhteyksien varrella moottoritien ja kehäjunaradan vieressä. Se on täysin yliarvostettu paikka.
En ole ennenkään lorvinut Espalla ja vielä vähemmän kiinnostaa mennä sinne tulevaisuudessa.
Käyn Helsingissä pari kertaa vuodessa.
Miten sinne ei muka mahdu? Tähän asti ei ole ollut mitenkään vaikeaa istua vaikka nurmikolla piknikillä. Tuo päätös vaan edesauttaa keskustan näivettymistä.
Vierailija kirjoitti:
Lisää tilaa roadmaneille?
Niille tuodaan palmuja sinne että viihtyvät entistä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinne ei muka mahdu? Tähän asti ei ole ollut mitenkään vaikeaa istua vaikka nurmikolla piknikillä. Tuo päätös vaan edesauttaa keskustan näivettymistä.
Miksi et arvosta nuorten naisten päätöksiä?
Jos tulee edullisia parkkipaikkoja lähelle, niin sitten kyllä.
Tulin koronavouhotuksen aikana niin varovaiseksi ja mukavuuden haluiseksi, että liikun vain omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Espasta on muka tullut piknik-paikka? Helsingissä on kymmeniä parempia puistoja siihen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti oleilu lisääntyy
Mutta ei kotosuomalaisten oleilu.
Miksi sinne pitää juuri palmuja laittaa, kun ne eivät luonnollisesti menesty täällä?
Aijon vähentää helsingissä oleskelua, olen käynyt siellä viimeksi 90-luvun alussa ja pidän huolen että en koko loppuelämäni aikana edes pieraise helsinkiin päin!!