Lue keskustelun säännöt.
Millaisia oireita lapsella on?
28.03.2009 |
Muistahan että useat neurologiset vammat muistuttavat toisiaan ja lapsella voi olla ihan jokin muukin diagnoosi kuin autismi.
Terveisin kahden autismin kirjon lapsen äiti (esikoisella on Asperger ja kuopuksella erittäin vaikea lapsuusiän autismi)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla